Ga naar inhoud

Plots opduiken wirelles netwerk

ruud

Aanbevolen berichten

PC is een HPE-450BE

Mijn probleem is volgend, de laatste dagen had ik meermaals dat mijn internet verbinding niet tot stand kwam bij opstarten pc (telenet), als ik dan de probleemoplosser opstarte en zijn ding liet doen was het terug ok, ook de power even afhalen en terug insteken werkte, nu net stel ik vast bij het opstarten van de pc, waar ik al bijna automatisch naar beneden ging (icoon van verbinding) dat er volgende is bijgekomen als ik de muis pijl erop houd,

(zie bijlage) ik heb absoluut geen wireless verbinding in huis, hoe kan dit? ik ben wel wat in paniek nu, kan er iemand in mijn pc? En hoe haal ik dit eruit?post-1230-1417704532,7556_thumb.jpg

Verder onderzoek leert mij dat er een 802.11 wireless b/g/n pci-express x1 kaart zou inzitten, ook zie ik het blauwe wireless torentje vooraan op de pc opgelicht.

Ik denk er aan om deze kaart uit te schakelen, maar heb geen idee hoe dit te doen.

aangepast door ruud
meer info toegevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een buur van u heeft een wireless netwerk geïnstalleerd en dat is wat u ontvangt.

Zolang u niet op connect klikt gebeurt er niets, dus maak u geen zorgen.

U kunt de wireless radio gewoonlijk uitschakelen via een toets op uw klavier (gewoonlijk een soort antenne icoon op de bovenste rij toestsen).

Anders via Netwerkomgeving, adapters, wireless, rechts klikken, disable.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.