Ga naar inhoud

computer verkopen

Gast cyberdragon250

Aanbevolen berichten

Gast cyberdragon250

Hallo

Alvorens ik een nieuwe computer krijg moet ik eerst mijn oude verkocht krijgen (ik weet het, de nuttelooste voorwaarde ooit-.-). Het probleem is nu dat mijn oude computer echt al oud is (7 jaar ofzo) en ik zou niet weten waar ik hem kwijt moet. Is er iemand die weet waar je oude computers nog kan verkopen of die mijn computer/een onderdeel ervan wilt kopen?

Het is een 2004 HP pavilion, de onderdelen zelf weet ik niet precies, ik vind ze niet op internet :/

Operating System:

MS Windows XP Home 32-bit SP3

CPU:

Intel Pentium 4

Prescott 90nm Technology

RAM:

1,00 GB Single-Channel DDR @ 200MHz (3-3-3-8)

Motherboard:

ASUSTeK Computer INC. Oxford (CPU 1)

Graphics:

782 (1024x768@60Hz)

128MB GeForce FX 5200 (MSI)

Hard Drives:

156GB Seagate ST3160023AS (SATA)

Optical Drives:

PHILIPS DVD8421

OG7024X AGU217K SCSI CdRom Device

Audio:

Realtek AC'97 Audio

het is niet veel, ik weet het als er iemand hem toch wil kopen (cadeautje voor de grootouders?) of een vn de onderdelen wil, over de prijs kan gediscussieerd worden.

Bedankt

aangepast door cyberdragon250
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is zoveel waard als de koper er voor betaalt... ;-)

Belangrijk is dat je je zoekertje dagelijks opnieuw plaatst, zodat ie permanent bovenaan staat...veel mensen bekijken enkel de eerste bladzijden met zoekertjes...zet er ook een paar goeie foto's bij, dat werkt ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.