Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

er zit een goede grafische kaart in me pc maar moet de driver installeren op de kaart staat zelf geen merk of code.

als ik bij aparaatbeheer kijk dan laat hij nog de oude kaart zien maar die zit er niet eens in.

hoe kom ik er achter welke grafische kaart er in zit zodat ik de driver kan downloaden tx!!

PS driver genius kan hem niet vinden

Geplaatst:

Download en installeerSpeccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaaktworden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File -Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Geplaatst:

Via hardware eigenschappen, apparaatbeheer de oude kaart volledig verwijderen. Daarna PC opnieuw opstarten en normaak zal windows de grafische kaart vinden als nieuwe hardware en de juiste driver installeren en klaar is kees

Geplaatst:

toppie ik hou van je als het werkt!! :D

---------- Post toegevoegd om 11:37 ---------- Vorige post was om 11:27 ----------

Niet gelukt! hij wil die standaard vga weer installeren

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.