Ga naar inhoud

computer start niet meer op

vasili zajtzev

Aanbevolen berichten

goeiedag

ik heb wat problemen met mijn computer. Eerst kreeg ik op geen enkel scherm beeld totdat ik de graphische kaart er uit had gehaald en beetje zuiver gemaakt. Maar daarna zat ik vast bij het opstart scherm van de moederbord ik kon bios niet openen ik kon helemaal niks. tot ik alles had uit getrokken toen ging die een beetje verder maar zei die dat er een keyboard was. Dus ik steek mijn keyboard in met usb en toen zat ik weer vast bij het opstart scherm van het moederbord. toen had ik mijn broer zijn keyboard gepakt met die oude paarse aansluiting en met deze ging die wel weer verder maar daarna zat ik vast met een zwart scherm en enkel een - dat uit en aan ging ik kon nu wel in de bios ik heb de boot volgorde een paar keer veranderd maar ik blijf vast zitten op dat stukje.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

(ps: ik vind dat de graphische kaart best wel warm word je kan u hand er geen 30 sec tegen houden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sterk vermoeden dat er iets scheelt aan het moederbord of voeding,dit om de reden dat zelfs een usb keyboard voor problemen zorgt blijkbaar.

Ontkoppel alles van je moederbord behalve grafische kaart en USB keyboard,dit om eens te kijken of je nu wel in het Bios geraakt.

Als dat werkt koppel dan terug je HD aan en kijk hoe ver je nu geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.