Ga naar inhoud

Error

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, ik was wat aant prutsen met CMD en programma's en opeens kreeg ik dit en het blijft opkomen en ook elke keer als ik mijn PC opnieuw opstart komt het ook weer meteen op. wat hier tegen doen??

heb ookal Hijack this logje gegeven voor als dat nodig zou moeten zijn.... zoniet negeer het dan maar

http://i.imgur.com/4xbwV.png

[ATTACH=CONFIG]13028[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of het terugplaatsen van een herstelpunt (klik er op) van voor het gepruts je problemen oplost.

Als ik het probeer krijg ik dit telkens [ATTACH=CONFIG]13030[/ATTACH]

Ik heb panda antivirus maar deze heb ik uitgeschakeld.... geen idee waarom het dus niet werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

R3 - URLSearchHook: (no name) - {472734EA-242A-422b-ADF8-83D1E48CC825} - (no file)

O2 - BHO: SMTTB2009 - {FCBCCB87-9224-4B8D-B117-F56D924BEB18} - C:\Program Files (x86)\Hyperionics DB Toolbar\tbcore3.dll (file missing)

O4 - HKCU\..\Run: [HKCU] C:\Users\Maurice\AppData\Roaming\system32\svchost.exe

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De files:

O2 - BHO: SMTTB2009 - {FCBCCB87-9224-4B8D-B117-F56D924BEB18} - C:\Program Files (x86)\Hyperionics DB Toolbar\tbcore3.dll (file missing)

O4 - HKCU\..\Run: [HKCU] C:\Users\Maurice\AppData\Roaming\system32\svchost.exe

Staan er niet meer tussen, maar deze heeft trojan remover verwijdert dacht ik.

Nieuw Hijack logje + MBAM logje:

[ATTACH]13041[/ATTACH]

[ATTACH]13042[/ATTACH]

Heb een scan gedaan met Iobit Malware fighter en die heeft dit gevonden terwijl MBAM niets vond

[ATTACH=CONFIG]13044[/ATTACH]

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met de originele foutmelding? die error die ik in het begin kreeg had Trojan remover verwijdert, die is dus niet meer teruggekomen
Die error van svchost (afbeelding eerste bericht) bedoelde ik. Zijn dan nu al de problemen opgelost ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.