Ga naar inhoud

Vraag over Weergave Actieve Programmas

Jorgen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen , ik zou graag weten hoe ik mijn weergaven van actieve programmas kan verranderen want vind het echt nergens tussen instellingen .. het was opeens verrandert ( zal duidelijk worden als je foto ziet ).

Zou iemand me aub kunnen zeggen hoe ik dit verrander dat je niet de afbeelding van wat er actief is ziet.

Alvast Bedankt Groeten Jorgen

post-27824-1417704535,8962_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jorgen. Probeer eerst eens een herstelpunt terug te zetten zoals in bericht 2 gezegd wordt.

Ik begrijp je vraag eigenlijk niet zo goed. Het venster dat actief is wordt toch altijd met een lichtere kleur weergegeven onderaan je scherm?

Of bedoel je dat de programma's onderaan niet gegroepeerd mogen worden en dat je ze allemaal wilt zien?

Wat ook zou kunnen helpen is om een ander thema te kiezen. Misschien dat het probleem dan is opgelost. Je kiest als volgt een ander thema in Windows 7:

- Rechtsklik op het bureaublad en kies "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen"

- Bovenaan bij "Aero-thema's(6)" kan je thema's kiezen. Kies er een uit. Is je probleem nu opgelost?

(eventueel kan je eerst een herstelpunt maken vooraleer je een thema toepast, zodat je je huidig thema niet verliest, http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-27524/). Bij het laden van een nieuw thema kan je er echter ook voor kiezen het huidig thema op te slaan.

Mogelijk heb jij dat probleem enkel bij Windows Live Messenger of ook bij andere iconen?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.