Ga naar inhoud

windows live mail niet openkrijgen...


popol57

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo - begrijp zeer goed dat ik niet de enigste ben met problemen, maar begrijp me , als ik zeg dat ik nu ook weer niet 24 uur per dag naar deze site kan gaan voor een eventuele oplossing - ben met een depressie teruggekomen van mijn 4 weken werk (14 à 15 uur per dag, 7 op 7 !) - als ik dan maar een antwoord krijg - of ik de pc beter naar de shop doe of wat , dan weet ik toch iets, begrijpt u mij !! Neem me aub niet kwalijk dat ik zo reageer, doch het wordt me allemaal een beetje té veel... 1000 X SORRY HIERVOOR !!!!:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog steeds weet ik niet hoe ik , na start hebben ingedrukt, naar het "uitvoeren/zoekopdracht" moet gaan ??? Is dit hetzelfde als "programma's en bestanden zoeken" ?? Ik heb windows 7... GRAAG EEN ANTWOORDJE AUB.............. !!!!

aangepast door popol57
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het logje in bericht nr 20 is hetzelfde als dit bericht nr 14. Kijk maar naar Scan saved at 21:15:06, on 23/08/2011.

Klik op start en typ cmd in het zoekveld.

Ga dan in de lijst met resultaten naar cmd.exe; klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Klik in het zwarte venster, tik in: sc stop WPFFontCache_v0400 en druk op Enter.

Tik in: sc delete WPFFontCache_v0400 en druk op Enter.

Klik met de rechter muisknop op de icoon van Hijackthis en kies voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

R3 - URLSearchHook: (no name) - {87775fdb-6972-41f9-ae51-8326e38cb206} - (no file)

R3 - URLSearchHook: Vuze Remote Toolbar - {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc} - C:\Program Files (x86)\Vuze_Remote\prxtbVuze.dll

O2 - BHO: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll

O2 - BHO: Searchqu Toolbar - {99079a25-328f-4bd4-be04-00955acaa0a7} - C:\PROGRA~2\WI3C8A~1\ToolBar\searchqudtx.dll

O2 - BHO: UrlHelper Class - {A40DC6C5-79D0-4ca8-A185-8FF989AF1115} - C:\PROGRA~2\WI3C8A~1\Datamngr\IEBHO.dll

O2 - BHO: Vuze Remote - {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc} - C:\Program Files (x86)\Vuze_Remote\prxtbVuze.dll

O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O3 - Toolbar: Searchqu Toolbar - {99079a25-328f-4bd4-be04-00955acaa0a7} - C:\PROGRA~2\WI3C8A~1\ToolBar\searchqudtx.dll

O3 - Toolbar: Vuze Remote Toolbar - {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc} - C:\Program Files (x86)\Vuze_Remote\prxtbVuze.dll

O3 - Toolbar: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll

O4 - HKLM\..\Run: [DATAMNGR] C:\PROGRA~2\WI3C8A~1\Datamngr\DATAMN~1.EXE

O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~2\wi3c8a~1\datamngr\datamngr.dll c:\progra~2\wi3c8a~1\datamngr\iebho.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Klik dan op de knop main menu en klik dan op Do a systemscan and save a logfile

Controleer op de tweede lijn van het logje of de datum en tijd wel degelijk deze zijn van de laatste scan en plaats nu het nieuwe logje in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klik op start, typ cmd in , krijg nergens een lijst met resultaten cmd.ex, doch wel degelijk een zwart scherm, zoals je bij de opstart krijg - daar heb ik dan de sc stop... en sc delete... ingetikt, doch beiden toegangen worden geweigerd...

Wat doe ik hier weer fout !!!???:argh:

PS. Dat het logje hetzelfde is, had ik al gemerkt, daarom dan ook mijn vorige vragen...:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga dan naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop WPFFontCache_v0400 en druk op Enter.

Tik in: sc delete WPFFontCache_v0400 en druk op Enter.

Normaal heb je nu wel toegang.

Je moet hijackthis ook opstarten als administrator om de fixes uit te voeren.

Als het niet lukt, laat het dan maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie wabbit, het is me niet gelukt - ik had dit in vroegere tijden ook al geprobeerd, doch via een andere weg, doch kreeg wel degelijk zelfde resultaat - doch nu , volledig gevolgt zoals u zegt, en eerste reactie is "De service is niet gesteund", vervolgens na een 2de poging "De opgegeven service is geen geinstalleerde service"....

Wat nu AUB.................?????????????:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eerst eens die windows live mail te verwijderen en nadien weer te installeren,want zo te zien is er iets niet pluis met je pc hoor .....laat iets weten wat het gevolg is oke?

---------- Post toegevoegd om 18:25 ---------- Vorige post was om 18:22 ----------

en vanwaar ben je ,ik wil je wel helpen met je probleem hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.