Ga naar inhoud

AVG anti-rootkit

Aanbevolen berichten

Hoi,

Wil gratis proefversie van AVG 2011 downloaden maar tijdens installatie komt de melding: we hebben op uw PC een confilcterende toepassing gedetecteerd. De installatie kan niet worden uitgevoerd zolang deze toepassing op uw computer blijft draaien. Conflicterende toepassing: AVG Anti- Rootkit. Deinstalleer eerst voor verdergaan.

weet iemand hoe en waar ik deze anti-rootkit op mijn computer kan vinden?? zodat ik deze kan verwijderen.

vast bedankt voor de moeite, Holly.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de AVG Removal Tool gebruikt,Er verschijnt een zwart venster waarin staat; warn Avg Data Dir param empty. En als ik de nieuwe versie download krijg ik weer de melding: De installatie kan niet worden uitgevoerd zolang deze toepassing op uw computer blijft draaien. Conflicterende toepassing: AVG Anti- Rootkit. Deinstalleer eerst de conflicterende toepassing voordat u verdergaat.

aangepast door Holly
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel erg vreemd. Bij AVG beweert men dat de foutmelding die je krijgt, betekent dat alles van AVG verwijderd is van je PC ... en toch zou er nog een AVG Anti-Rootkit opzitten ?

Even het register cleanen dan, misschien helpt dat.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw proefversie van AVG 2011 geeft aan dat op uw PC een confilcterende toepassing gedetecteerd is en de installatie kan niet worden uitgevoerd zolang deze toepassing op uw computer blijft draaien

( Conflicterende toepassing: AVG Anti-Rootkit ).

Ofwel uw AVG Anti-Rootkit zit nog steeds op uw computer, dus u zult die eerst moeten verwijderen om nadien AVG 2011 te kunnen installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.