Ga naar inhoud

Windows Moviemaker niet afspeelbaar op DVD recorder

Gast rogierke

Aanbevolen berichten

Hallo dag,

Ik heb een fotoreportage gemaakt met Windows Moviemaker (Windows7), werkt perfect op mijn pc, maar op de Philips DVD speler kan mijn vriend hem niet zien op TV SCHERM.

Krijgt "error reading data"

Gebrand op een TDK DVD+RW

Bizar want recent kreeg hij een recent gebrande DVD van een andere persoon en die doet het wel op zijn DVD recorder.

Wie weet advies ?

alvast bedankt

Rogierke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

bedankt voor je reactie.

Ik wil u eerst even de eigenschappen van de fotofilm tonen, want ik weet niet zo direct meer hoe ik vanuit Windows movie maker het programma gebrand heb.

(zie bijlage)

mvg,

rogierke

nb: een vroeger gemaakte fotofilm kan ik niet afspelen omdat hij niet onder windows player is gemaakt maar wel MAGIX.

iK ga de film nog even opnieuw maken en geen u de brand details.

post-27836-1417704540,8793_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de foto's nog eens in windows movie maker gegooid en op het eind komt hij vragen om de DVD te maken en heb ik maar één keuze mogelijkheid van type windows media player dacht ik.

vroeger toen ik met magix gebruikte moest ik daarna het bestand nog op de CD branden met Nero.

Dan maar eens Magix op mijn laptop geinstalleerd en daar een geprobeerd, maar loopt het fout met Nero.

Ik heb dit al jaren niet meer gedaan en ben blijkbaar een serieuse achterstand.

mvg,

rogierke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande links zijn handleidingen om zelf films te maken.

Er staat ook bij hoe je op DVD kan branden.

Probeer als test eens met een gewone DVD ( dus geen herschijfbare)

cursus Windows Live Movie Maker

http://ict.kathotielt.be/wlmm/pdf_docs/Windows Live Movie Maker (Foto's) Volledig.pdf

Zelf dvd's maken met Windows Movie Maker - Computer!Totaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Heel interessante link, ga ik in de komende weken eens doornemen.

Jammer dat ik zelf geen DVD recorder heb om direct tests te doen (is een digirecorder van Telenet).

Ik kom zeker hierop terug met mijn bevindingen/resultaten.

met vriendelijke groeten,

roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.