Ga naar inhoud

De verbinding werd geherinstaleerd

geetn

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben eigenlijk nog geen stap verder. Het is zelfs nog verslechterd. Aan een herinstallatie heb ik ook al gedacht. maar ik ben niet echt zeker dat dit zal werken. Het is daarom dat ik het nog niet echt heb proberen te doen. Zou er soms nog iets anders bestaan dat ik zou kunnen proberen voordat ik de computer formateer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het over een laptop gaat heb je de mogelijkheid om hem terug te brengen naar zijn fabrieksinstellingen...op die manier staat ie terug zoals op 'dag 1', toen je hem aankocht...dus : met Windows, alle drivers geïnstalleerd en alle vooraf geïnstalleerde software.

Wat heb je niet meer : alle persoonlijke instellingen, data, gegevens, afbeeldingen, zelf geïnstalleerde software, bladwijzers, mails, contactpersonen, enz, enz...

Maak dan ook zowiezo eerst een kopie van al die belangrijke persoonlijke bestanden op een externe harde schijf.

Een lijst van de geïnstalleerde software kan je afprinten met behulp van Installed Program Printer (klik er op).

Hoe voer je die recovery uit ?...

Tijdens het opstarten van de laptop hou je de ALT-toets ingedrukt en 'tokkel' je tegelijkertijd op de F10-toets...de eRecovery wordt nu geladen...eens dit gebeurd is kies je voor terugzetten naar fabrieksinstellingen of Restore to Factory Default Settings...

Soms wordt er hiervoor een beveiligingscode gevraagd, indien dit gevraagd wordt geef je 000000 in.

Wanneer de recovery is voltooid wordt dit gemeld en dien je op ok te klikken om opnieuw op te starten.

Vanaf nu staat je laptop terug zoals je hem kocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de feedback !...:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.