Ga naar inhoud

Aankoopadvies nodig voor Laptop!

Nielles

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe laptop. Mijn budget ligt tussen de 800 - 900 euro. Ik heb graag een scherm van 17 inch maar kleiner kan ook.

Ik wil mijn laptop gebruiken voor school, Internet (vanzelfsprekend) en ook voor games. Tevens kijk ik ook graag een film op de laptop.

Ik heb nu zelf al wat onderzoek gedaan en heb nu 3 laptops gevonden die mij aanspreken (als iemand nog een suggestie heeft hoor ik dat natuurlijk graag).

Ik weet nu alleen niet welke van de 3 het beste is voor de criteria die ik aangaf.

Bij 2 ervan kan ik zelf nog veranderingen toepassen bij de samenstelling dus daar mag men ook hints/tips op geven.

Dit zijn de laptops en zijn allemaal toevallig 17.3 Inch:

Asus N73SV-V1G-TZ462V // 879 euro

Laptop Plus - 17,3 Inch LED P-BOOK 17CL35 met 2GB GT555 GPU - W170HN - Zelf samenstellen - Laptops // 830 euro

De online winkel van Dell: stel zelf uw systeem samen // 849 euro (3D kaart uitzetten)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij het maken van deze keuze!

Alvast bedankt

Mvg Nielles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit dient je te selecteren:

3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart [minderprijs € 40,00]

Ofwel behoud je de link dat ik gaf maar dan dit selecteren maar dan wordt het een pak duurder

44 cm (17.3") FHD (1920x1080) 3D WLED 1080p -

breedbeeldscherm met TrueLife™ [meerprijs € 340,00 of € 16/maand1]

Asus is ook een goede maar Dell is beter vanwege de sneller harddisk.

Daarbij is bij Dell 9 cell batterij wat dus betekend dat je langer kan werken dan met 6 cell van Asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat van die vodeokaart dat wist ik maar dat stond ook in de beginpost

Maar is de 2e laptop niks? want een vriend zei dat ik die bete er kon pakken

Dus tot nu toe heb ik asus achterwege laten en de dell nemen maar dan nog de 2e laptop de specs verschillen niet veel met die van de dell

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link dat je gaf werkte niet doch ik heb wel kunnen vinden op deze site

Om een vergelijking te kunnen doen met Dell zou je onderstaande moeten bijnemen maar je dan 2 Gb videokaart tegenover 3 Gb bij Dell en dan kom ik aan de prijs van 1004,45 euro.

Intel Centrino Advanced-N 6230, Dual Band BGN (2.4/5GHz), 300MB + Bluetooth combinatiekaart (Meerprijs € 36,52)

AZERTY Toetsenbord (BE-Internationaal voor Belgie/Fr.) (Meerprijs € 0,-)

Windows 7 Home Premium 64 bit Nederlands (Meerprijs € 108,39)

hoge capaciteit batterij, 11.1Volt - 5600mA - 62.16Wh (circa 30 langere batterijduur) (Meerprijs € 36,52)

In optie zou dan selecteren:

Artic Silver koelpasta (Systeem wordt beter gekoeld, tot 6 graden winst) (Meerprijs € 7,07)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intel Centrino Advanced-N 6230, Dual Band BGN (2.4/5GHz), 300MB + Bluetooth combinatiekaart

Wat maakt deze upgrade uit want dit snap ik namelijk niet.

Windows 7 heb ik thuis ook liggen maar die heb ik niet nodig.

De Artic Silver koelpasta (Systeem wordt beter gekoeld, tot 6 graden winst) (Meerprijs € 7,07) & hoge capaciteit batterij, 11.1Volt - 5600mA - 62.16Wh (circa 30 langere batterijduur) (Meerprijs € 36,52) zou ik dan ook zozo nemen, maar de Dell heeft helaas wel geen Full HD scherm :S

Bij Dell is toch ook gewoon Quad Core? (staat er wel neit bij namelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intel Centrino Advanced-N 6230, Dual Band BGN (2.4/5GHz), 300MB + Bluetooth combinatiekaart is een krachtige netwerkkaart met bluetooth

Zowel bij Laptopnl als bij Dell gaat het om dezelfde processor.

Ook bij Dell is de scherm FHD en dus Full HD

Dus zijn de laptop gelijkwaardig.

Blijft alleen de na verkoop service.

Bij Dell weet ik uit ervaring dat men snel helpt maar hopelijk ook bij laptopnl ook.

Pluspunt is wel bij laptopnl dat je een verzekering kan nemen voor weinig geld tegen fabriekschade en diefstal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart [inbegrepen in prijs]

44 cm (17.3") HD (1600x900) WLED - breedbeeldscherm met TrueLife™ [inbegrepen in prijs]

Dat is dus geen FHD maar gewoon HD.

Dan weet ik niet of dit nog uitmaakt

4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048] [inbegrepen in prijs]

Bij Dell is dit 1 x en bij BTO zit dit er 2 x in?

Dit zijn zowat denk ik mijn laatste vragen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 cm (17.3") HD (1600x900) WLED - breedbeeldscherm met TrueLife™ [inbegrepen in prijs]

44 cm (17.3") FHD (1920x1080) 3D WLED 1080p - breedbeeldscherm met TrueLife™ [meerprijs € 340,00 of € 16/maand1]

4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048] [inbegrepen in prijs en dus 2 latjes geheugen.

Dus denk ik dat je nu alles weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.