Ga naar inhoud

Betsanden tussen 2 computer uitwisselen

Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910

Dag

Ik was op zoek naar een manier om tussen twee computers bestanden uit te wisselen.

De bedoeling is dus om bijvoorbeeld een map naar een andere computer over te zetten.

Ik had gedacht om tussen de twee computers een ethernet kabel te leggen zodat ik misschien daardoor de bestanden kan versturen, ik weet enkel niet hoedt ik dat kan doen.

Weten jullie een manier om snel bestanden uit te wisselen (liefst niet via een netwerk).

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel download je het programma dropbox (Download Dropbox hier) op beide computers. zet het bestand in de dropbox map en als je dan op je andere computer gaat zul je zien dat dat bestand ook in de dropbox map staat ( je hebt wel internet verbinding nodig) anders is een USB- stick nog altijd het beste denk ik (:

EDIT: het programma is heel handig voor kleinde bestanden zoals word bestanden maar voor grote is dit niet zo handig (zoals films enzo)

aangepast door pure
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.