Ga naar inhoud

Opstartproblemen, help!


Jony77

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een best wel nieuwe pc die ik zelf had samengesteld een paar maanden terug. Mijn pc had al sinds het begin een opstartprobleem, daarmee bedoel ik dat hij best vaak opstart met alleen de bureaubladachtergrond en dus zonder de pictogrammen en taakbalk. Wanneer ik dan op ctrl + alt + del druk wordt het scherm zwart en kan ik niks meer.

Ik moet dan mijn pc handmatig uitschakelen.

Ik heb heel veel dingen geprobeerd om dit probleem te verhelpen, ik heb bijvoorbeeld meerdere keren Windows 7 opnieuw geïnstalleerd, zowel de Ultimate als de Professional editie.

Ik heb een nieuwe processor aangeschaft aangezien mensen zeiden dat daar het probleem lag en ik heb mijn geheugen al getest met Memtest en daar kwam niks uit.

Zou iemand kunnen helpen met dit probleem want het is echt ontzettend irritant en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Zou het misschien aan de harde schijf kunnen liggen?

Dit zijn mijn specs:

- Windows 7 Professional 64 bit

- Kingston ValueRam 2 x 2GB (geheugen)

- Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB (harde schijf)

- Corsair Builder Series CX500 500W (voeding)

- ASRock 870 Extreme 3 (Moederbord)

- Club 3D Radeon HD 6850 1GB (Videokaart)

- AMD Phenom II X2 555 3.2 GHZ (CPU)

Alvast bedankt :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.