Ga naar inhoud

Systeem Herstel

Denniscamper

Aanbevolen berichten

Leg zoals in bericht 20 staat eens uit wat precies je probleem is en waarom je systeemherstel wilde gebruiken? Loopt je pc niet lekker meer? Krijg je een foutmelding...? Zoja welke? Op die manier kunnen we je beter helpen om je probleem op te lossen.

Probeer ook eens tijdens het opstarten van de computer meerdere keren op F8 te drukken (voor het logo van windows verschijnt). Je krijgt dan een zwart scherm met helemaal bovenaan het scherm de titel "Uw computer herstellen". Kies dat. Daarna krijg je een hele lijst van systeemtools. Uit die systeemtools kies je Systeemherstel (System restore). Daar kan je herstelpunten kiezen. Lukt het zo?

Als geen enkel herstelpunt meer werkt of niet meer lukt, is meestal de oplossing om alle herstelpunten te verwijderen. Nadien werkt systeemherstel weer feilloos. Maar ik ga nog niet zeggen hoe je die herstelpunten moet verwijderden, aangezien we misschien je probleem kunnen oplossen door naar een eerder herstelpunt te gaan.

Vergeet ook niet op de vraag in het rood te beantwoorden!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De vraag in het rood,

Ik had problemen met live mail gaf aan dat hij het wachtwoord niet herkende ik heb verschillende keren de account verwijdert en op nieuw geactiveerd eindelijk deed hij het weer,dit lag niet aan de provider daar wij ook een laptop hebben en deze wel goed de mails binnen haalde.

Omdat de mail pleef weigeren dacht ik ik doe een systeemherstel vandaar en ik heb aangegeven wat voor een waarschuwing ik kreeg zie

Geeft aan na systeem herstel het volgende,

Kon het orginele exemplaar van de map niet uitpakken vanaf het herstelpunt.

Bron: %systemroot%\registration

Doel: complusstaging

Gr Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed voorheb, werkt live mail weer? Indien ja, dan mag je de herstelpunten verwijderen. Je begint dan als het ware met een nieuwe lei. (wat betreft systeemherstel).

Als u bevestigend antwoord op mijn rode vraag, dan leg ik de procedure uit om alle herstelpunten te verwijderen. Nadien zou systeemherstel terug correct moeten werken. Je bent dan wel alle gemaakte herstelpunten kwijt, maar als je vanaf nu nieuwe herstelpunten maakt zullen die correct verlopen (volgens google informatie!)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik dadelijk zeggen hoe je al de herstelpunten kunt "wegwerpen".

Probeer eerst dit nog eens:

- Start op door F8 te drukken, en dus "Uw computer herstellen" te kiezen"

Normaal krijg je dan een vraag "Select keyboard input method". Laat gewoon staan op US. Druk op Next

- Username kies je de juiste username. Misschien staat daar HomegroupUser$. Klik op het pijltje ernaast en kies je username (indien van toepassing). Paswoord kan je leeglaten (of als je inlogt in windows met een paswoord moet je hier een paswoord ingeven).

- Daarna krijg je "Choose a recovery Tool". Kies daar system restore (systeemherstel).

Lukt het zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.