Ga naar inhoud

Pc loopt vast bij windows teken

sirbiggles

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb een probleempje, ik heb afgelopen week een nieuwe grafische kaart gekocht, Sapphire Radeon HD 6670 1GB ddr5, nu wilde ik deze installeren allen ging dat niet zo soepel als gedacht. Na een hoop gedoe met het verwijderen van oude drivers, worstelen met driversweeper etc, deed hij het. Maar, telkens als ik mijn computer afsloot en vervolgens weer opstartte zag mijn pc de ( naar mijn idee op het moederbord geplaatste) vga grafische kaart nog waarna hij vrolijk automatisch daarvoor de drivers downloadde en ik weer helemaal van voren af aan kon beginnen. Nu heb ik een aantal keer geprobeerd dit op te lossen door deze bij apparaatbeheer uit te zetten. Met succes want nu herkend hij hem niet meer maar ook mijn nieuwe niet. Nu doet mijn pc dus helemaal niks meer, telkens als ik hem wil opstarten loopt hij vast bij het windows teken en in veilige modus loopt hij vast bij die lijst met drivers. Ik kan dus helemaal niets meer, wat te doen !?!?!?!?

Alvast bedankt, Groeten Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

dat maakt nu niet meer uit, heb hem weer aan de praat, enige probleem is, hij accepteert nog steeds mijn nieuwe grafische kaart niet. Althans, telkens als ik hem opstart gebruikt hij die vga van het moederboard. Nu heb ik gehoord dat ik die in de bios uit moet zetten maar hoe doe ik dat precies?

Alvast bedankt,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.