Ga naar inhoud

Exployer9.

Nicmi

Aanbevolen berichten

Hallo,

heb gisteren en vandaag de vraag gekregen om Exployer9 te installeren.

Vermits pc draait op 8 volg ik gewoon de instucties en download 9.

Nadat alles is geinstalleerd krijg ik geen scherm meer of kan niets opnenen,dan maar terug systeemherstel doen naar 8,hier werkt terug alles normaal.

Iemand enig idee?

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg eerst bericht 4 van Jean-Pierre op. Enkel als dat geen bevredigend resultaat geeft, kan je onderstaande tips uitproberen.

Er zou een bug zitten in Internet Explorer 9. (alhoewel ik geen last heb van Internet Explorer 9, bij mij werkt die perfect)

Het heeft iets te maken bepaalde grafische kaarten (hardware) die (nog) niet compatibel zouden zijn met Internet Explorer 9. Toekomstige patches zouden dit probleem verhelpen.

Er is een fix voor dit probleem door in de opties "Softwarerendering gebruiken in plaats van GPU-rendering" aan te vinken in de opties van Internet Explorer. Maar dat is niet aan te raden. Programma's die gebruik maken van GPU-rendering (zoals Adobe installer) zullen dan niet meer werken. Beter is om te downgraden naar IE8 of Firefox 6 te gebruiken.

post-484-1417704543,3844_thumb.png

Bronnen:

Internet Explorer 9 shows blank page

http://www.computerweekly.com/Articles/2011/02/09/245327/IT-managers-find-Internet-Explorer-9-fails-to-render-websites-and-web.htm

Tips:

1. Als je terug naar Internet Explorer 8 wilt, hoef je geen systeemherstel te doen. Je moet wel eerst Internet Explorer 9 op volgende manier verwijderen:

- klik onderaan op het startmenu van windows en typ in windows update

- druk op enter

- aan de linkerkant klik je op "Geschiedenis van updates weergeven"

- daarna klik je bovenaan op de blauwe link "Geinstalleerde updates"

- Scroll door de lijst (bij het kopje Microsoft Windows(64) en ga op zoek naar Windows Internet Explorer 9. Dubbelklik erop en kies Verwijderen.

- Nu wordt Internet Explorer 9 verwijderd en wordt er automatisch "gedowngraded" naar Internet Explorer 8.

2. Je kan ook Internet Explorer 9 in "compatibliteitsmodus" draaien. Open Internet Explorer 9 en druk op F12. Druk dan op "Documentmodus: standaardinstellingen voor IE9" en kies uit die lijst voor "standaardinstellingen voor internet explorer 8".

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

alles gedaan zoals hierboven beschreven zowel stap 4 alsook 5 resultaat negatief.

Misschien beter overstappen op Firefox?

Mijn voorkeur ligt inderdaad ook bij Firefox.

Deze is hier te downloaden: Firefox-webbrowser in het Nederlands | Sneller, veiliger en naar wens aan te passen

Op internet lijken niet veel oplossingen te bestaan om je ie9 probleem op te lossen. Zie ook mijn linken en bronnen in bericht 5.

Je kan wel altijd downgraden naar ie8 zoals ook in post 5 werd uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.