Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hebt u ook de bovenste tekst van bericht 2 gelezen (op bladzijde 1)?

Namelijk het verwijderen van de eventuele ask toolbar uit de add ins van firefox?

Heb ik gedaan, vind er geen ask.com terug, niet bij firefox,niet bij ie

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Op mijn startpagina van Firefox heb je bovenaan twee vensters naast mekaar; één breed met daarin de volledige site, en daarnaast is een kleiner met ask.com en die laatste blijft er dus hardnekkig staan... Nu weet ik het ook niet meer :-(

Klik in het rechtervakje eens op het pijltje. Dan krijg je een lijst met geïnstalleerde zoekmachines. Kies daar voor "zoekmachines beheren". In dat schermpje zou je Ask moeten kunnen verwijderen. Lukt dat daar ook niet ?

Geplaatst:

gedeeltelijke euforie! uit het rechtervakje is het verdwenen. Wanneer ik firefox echter opnieuw opstart is het nog steeds uit het rechtervakje verdwenen maar m'n zoekopdracht is nog steeds hetzelfde zoals in m'n tweede foto hoger (Ask.com)

Geplaatst:

Ga eens via Configuratiescherm -> Software ... en kijk of daar Ask Toolbar of Ask.com (of enig gelijkwaardige aanduiding) in het lijstje staat. Zo ja, "verwijderen" kiezen.

Geplaatst:
Ga eens via Configuratiescherm -> Software ... en kijk of daar Ask Toolbar of Ask.com (of enig gelijkwaardige aanduiding) in het lijstje staat. Zo ja, "verwijderen" kiezen.

Nee, echt niet. Staat niets tussen.

Geplaatst:

Wat u in bericht 49 laat zien zijn de processen, en is niet de plaats waar je software kunt verwijderen.;-)

Software verwijderen in Vista kan als volgt:

Start/Configuratiescherm/op groene link Programma's klikken/op groene link Programma's en onderdelen klikken

-> zie je in die lijst ask of iets dergelijks tussenstaan? Maak anders eens een printscreen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.