Ga naar inhoud

Problemen hardware na opnieuw vista installeren Hardwareversnelling werkt niet

IlonaS

Aanbevolen berichten

Na het opnieuw installeren van Windows Vista kan ik geen games meer spelen. Eerst al problemen gehad met de grafische kaart, maar volgens mij doet die het nu wel...Wel komt er steeds een andere kaart bij (radeon x1300 :S)

Wanneer ik nu een game wil starten krijg ik het bericht dat ik directx hoger dan 9.0 moet hebben (heb ik...) of hardwarematige versnelling inschakelen.

Dat laatste probeer ik wel maar dan krijg ik: the new setting could not be saved to registry

Geen idee wat ik daarmee moet!

Speccy:

http://speccy.piriform.com/results/mtJxyh4a8wqxxl4OJ8G6UXH

Klopt het dat bij properties PCI bus 2, device 0, function 0 staat? Weet niet precies wat het inhoud, maar function 0 lijkt mij niet ok....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleren welke versie van DirectX op de computer is geïnstalleerd

• Open Diagnostisch hulpprogramma voor DirectX door te klikken op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg, dxdiag te typen in het zoekvak en op Enter te drukken.
  • Klik op de tab Systeem en controleer het DirectX-versienummer onder Systeeminfo.

Als je geen games speelt dan werkt videokaart onboad Radeon Xpress 1300

Als je wel games speelt dan werkt videokaart ATI Radeon HD 5450

Gaat het hier om een pc of laptop?

Kan je de type Acer model en type opgeven,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.