Ga naar inhoud

Download bestanden

jetske

Aanbevolen berichten

Hallo leden

Ik heb me laten vertellen deze week dat als ik een bestand download

afbeeldingen als een document als een liedje enz enz de download in twee delen op de pc gezet word .

Die persoon beweerde dat wat je afhaald in de map komt te staan waar jij het graag hebben wil .

Maar de gegeven van de afgehaalde downloads ergens anders op de pc gezet word .

en nu net die map weten veel mensen niet staan en wordt daarom ook niet leeggemaakt wat wel belangrijk is .

Nu mijn vraag is dit echt zo en waar vind ik die map dan wel ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al wat je in je browser ziet (ook de afgespeeldefilmpjes en gedownloade bestanden) en een aantal dingen die je niet ziet, komen terecht in de zogenaamde "internet cache".

De locatie op de schijf en de instellingen van deze cache zijn afhankelijk van de gebruikte browser.

Voor internet explorer zit die map verborgen in je gebruikersprofiel bij \Local Settings\Temporary Internet Files. (of tijdelijke internet bestanden)

Je kan hiervoor een aantal zaken instellen bij de internet opties van Internet explorer.

Open internet explorer en ga naar extra - internet opties en dan het tabblad algemeen.

Je kan bij surfgeschiedenis het vakje aanvinken en dan worden tijdelijke internet bestanden gewist als je internet explorer afsluit.

Bij surfgeschiedenis klik je op de knop instellingen.

Nu kan je de grootte van de "cache" instellen (in MB) en ook het aantal dagen dat de surfgeschiedenis moet bewaard worden.

Om de surfgeschiedenis handmatig te verwijderen klik je op de knop wissen en dan nogmaals op de knop wissen .

Wijzigingen moet je bevestigen met OK of Toepassen.

Bij Firefox vind je deze instellingen onder extra - opties - privacy.

De map vind je onder je gebruikersprofiel bij \Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\XYZ.default\Cache

XYZ is een combinatie van letters en cijfers die voor iedereen anders is

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.