Ga naar inhoud

laptop start niet meer op

jeffrey0

Aanbevolen berichten

Kijk of een herinstallatie van de driver van je grafische kaart verbetering brengt, je kan de driver hier (klik er op) downloaden.

Je laptop is toe aan een grondige ontstofbeurt...temperaturen liggen niet echt laag...stof kan hier ook zeker een invloed hebben.

ik weet het, na een kwartiertje wordt hij al redelijk warm. maar ik ga straks zeker eens proberen om de driveers te herinstalleren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb de drivers geïnstalleerd en het probleem lijkt weg te zijn maar nu kan ik geen schermbeveiliging instellen, ik kan ook het nvidia-menu niet meer vinden en de computer is om de een of andere reden ook veel trager geworden, hij kan soms zelfs de cursorbewegingen niet meer aan:thumpdown: iemand een idee?

aangepast door jeffrey0
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, die drivers hebben dus helemaal niet geholpen, het is er nog slechter op geworden, hij start nog altijd niet op in de normale modus maar nu vershijnen er twee lijnen waar gekleurde vormpjes instaan. en daarjuist kreeg ik overal ruis op mijn scherm maar ik kon nog wel werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.