Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Je hebt nog steeds het Service Pack 3 voor Windows XP niet geinstalleerd.

Is daar een speciale reden voor?

Best zo snel mogelijk dit SP3 installeren om de veiligheid en de prestaties van je systeem te verbeteren.

Je kan het SP3 hier downloaden.

Dubbelklikken op het bestand om te installeren.

Ik heb SP3 geinstalleerd.

Maar kan nog steeds niet online op Windows Live Messenger. (Het is Windows Live Messenger For Xp)

Geplaatst:

Het lijkt er sterk op dat je een ontbrekend bestand bij Windows Live hebt. Uit je vorige logje kan je dit afleiden : I:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll (file missing). Lijkt me nuttig om dan ook Windows Live zelf hetzij te herstellen (indien mogelijk), hetzij te verwijderen én opnieuw te downloaden.

Geplaatst:
Het lijkt er sterk op dat je een ontbrekend bestand bij Windows Live hebt. Uit je vorige logje kan je dit afleiden : I:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll (file missing). Lijkt me nuttig om dan ook Windows Live zelf hetzij te herstellen (indien mogelijk), hetzij te verwijderen én opnieuw te downloaden.

Repair gedaan, helpt niks, en opnieuw downloadne ook niet.

Geplaatst:
Schakel eens de firewall uit om te zien of je dan wel kan.

Dat helpt niet.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.