Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik bij broncontrole even ga kijken zie ik bij geheugengebruik x-aantal harde fouten/seconde. Wat is dit en kan dit kwaad? Is dit een indicatie voor een mogelijks probleem?

Geplaatst:

0 ? Ja dat zou ik ook denken maar tijdens een smart defrag zag ik toch steeds rond de 80 fouten/sec. Nu ik gebruik wel een usb-Stick 4 gig in combinatie met readyboost. Kan miss aan die stick liggen?

Geplaatst:

De "harde" fouten slaan eigenlijk terug op geheugenblokken die Windows van/naar de schijf verplaatst. Het zijn niet echt problemen maar optimaal is het niet. Kijk mss eens na of Windows probeert om je USB als "swap" device te gebruiken.

Geplaatst: (aangepast)

op deze laptop staat Vista.

Heb zowel het geheugen van de laptop als deze van de usb-stick getest en die geven geen problemen aan, nochtans zegt de broncontrole anders.

PC Helpforum moderator bericht:
Als je extra info toevoegt aan je eerdere post en dit terwijl er nog niet gereageerd is kun je best de EDIT functie gebruiken.;-)
aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Dat je PC tussendoor geheugenblokken naar je schijf schrijft en terughaalt is op zich normaal, daar dient hij voor.

Het is alleen wanneer je er problemen mee hebt (trage PC etc) dat je je er zorgen over moet maken.

Als geheugen testen geen fouten geven dan is er waarschijnlijk geen probleem.

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.