Ga naar inhoud

laptop voor muziek

hoeplah

Aanbevolen berichten

Ik zoek een laptop rond de 400 euro. Hoofddoel is muziek maken. Ik heb een zoom h1 om op te nemen.Op de

laptop zou ik die opnames dan bewerken met Audacity of iets dergelijks. Ik zou een paar sporen gebruiken, geen ingewikkelde bewerkingen toepassen. Er zou ook een usb keyboard moeten worden aangesloten. Ik zag wel laptops rond die prijs maar ik vraag me o.a. af naar welke processor ik moet uitkijken. Geheugen gaat tot 4GB dus dat zit wel goed, denk ik.

Intel pentium dual core, intel core i3 zouden uitstekend zijn maar als ik dan kijk op Hardware.Info | Hardware.Info Nederland

bij notebook performance index dan presteren die dingen niet al te goed. Ik las ook dat ik beter niet kijk voor celeron of dergelijke goedkope klonen. Maar ben ik echt beter af met zo'n moderne processor of kan een pentium 4 bijvoorbeeld ook goed zijn. Op de site van Intel wordt de i3 beschouwd als voor gewoon, dagdagelijks gebruik. Voor meer prestaties moet je de i5 hebben en nog beter is de i7. Is dit allemaal relatief en maak ik een goede keuze met i3 of een degelijke pentium? De laptop moet gewoon vlot kunnen werken met een usb keyboard zonder vertraging en hij moet wat muziekbewerkingen aankunnen zonder vast te lopen. Dan zou ik al heel tevreden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.