Ga naar inhoud

automatische updates

rogerviro

Aanbevolen berichten

ik heb terug de laatste twee dagen update van windows xp, en die vraag om ze inteladen, maar als dat gebeurt is komen ze de zelfde terug met het schildje,en nogtans staan ze op de uptdategeschiedenis met een vermelding ok ik het zelfde als de vorige keer gedaan maar het probleem blijf

hoe komt dat en wat moet ik doen

groetjes roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer eens een reset van Windows Update uit.

ga via start naar uitvoeren.

Typ daar services.msc

Zoek de service Windows Update en schakel die uit.

post-23245-1417704550,719_thumb.jpg

post-23245-1417704550,7617_thumb.jpg

Ga nu naar je verkenner of deze computer en verwijder de map softwaredistributionin c:windows\softwaredistribution.

Schakel nu de service Windows Update terug in.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de map te verwijderen in veilige modus.

Je bereikt veilige modus door tijdens het opstarten (en VOORDAT het windows logo verschijnt) meerdere keren achter elkaar op F8 te drukken.

Welke updates kunnen niet geïnstalleerd worden? Kan je het KB nummer geven? (bv KBxxxxxxxxx)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kurt

ik heb nog een vraag, moet ik nog Windows XP SP3 inladen en waar kant ik dat vinden,de volgende vraag is ook: vroeger had ik windows XP Media Center Edition 2005,ik heb onlangs mijn pc binnen moeten brengen en hij heeft in plaats van mijn versie windows XP professional versie 2002 service pack3 geplaats.

mijn vraag is mag ik terug mijn versie op plaatsen of brengt dat problemen mede dat ik dan alles zouw kwijt zijn die op mijn pc staat,of zou het meschien beter zijn dat ik de nieuwe versie van windows7 aanschaft en welke dan(ik werkt n.l. met autocad

groetjes roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 is altijd (veel) beter. Windows 7 bevat minder fouten en is stabieler. Windows 7 is het beste Windows-besturingssysteem dat Microsoft op de markt heeft gebracht.

Sla zeker de stap naar Windows Vista over want dat is - buiten Windows Millennium - het slechtste besturingssysteem.

Als je momenteel Windows XP Professional 2002 Service Pack 3 op je computer hebt staan, dan zullen mijn tips in bericht 6 zeker lukken. Probeer uit!

PS

Als je windows XP Media Center Edition 2005 op je computer wenst te installeren, moet je je bestaande Windows versie inderdaad verwijderen. Dan kan je best eerst je documenten op een aparte externe harde schijf plaatsen (of op een stickje). Je programma's ben je altijd kwijt.

Heb je Windows XP Media Center Edition 2005 echt nodig dan zou ik dat overwegen. Hoe je Windows XP installeert, lees je hier.

Eigenlijk zou ik geen Windows XP meer installeren. Binnen een paar maanden verdwijnt de ondersteuning voor Windows XP en krijg je geen beveiligingsupdates meer van Microsoft. Ik zou voor Windows 7 gaan, of tijdelijk nog uw Windows XP Professional 2002 Service Pack 3 gebruiken.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste

als ik overweegt van windows7 te instaleren,moet ik dan een volledige nieuwe versie kopen of een update(men heeft in de winkel gezegt dat een update niet goed is) en welke versie van windows7 moet ik nemen,ik heb ook van autocad versie 2000, ik vermoed dat deze niet meer gaat werken met windows7 want met windows Xp moest ik hem opstarten met audere

programas

En als ik een volledige versie van windows7 instaleerd, gaan mijn andere programas weg zijn,en moet ik ze dan terug installeren

sorry dat ik u lastig valt met vele vragen, maar ik ben altijd blij dat ik goede tips krijgt

roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een upgrade zou ik ook niet nemen.

Je kan best een Windows 7 Home premuim (Oem of retail) nemen.

Maar voer eerst de test eens uit of je PC geschikt is voor Windows 7 via de upgrade advisor. (klik erop)

En zoals je zelf al aangeeft, kan het inderdaad zijn dat bepaalde oudere software niet werkt met Windows 7.

Als je een propere Windows installeert gaan al je programma's, bestanden enz... verwijdert worden.

Dus best een back-up maken van al je persoonlijke bestanden ( documenten, foto's, muziek, e-mails......)

Maak ook een lijstje van al je programma's die je terug moet (wil) installeren.

Of autocad 2000 in Windows 7 gaat werken betwijfel ik, je vindt op internet terug dat het zou werken via virtual box maar dat wordt ook tegengesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.