Ga naar inhoud

Gamers computer kopen

pcgamer

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben van plan om tegen volgend jaar kerstmis een nieuwe gamers pc te kopen en wil er de gtx 590 insteken.

Weet u een goede link naar een website van een winkel waar ze pc verkopen tegen een prijsje maar wel een nieuwen.

Alvast bedankt :-)

Ps. Ik weet niet zo veel af van de pc's inhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dus overklokken ga ik dus nog niet doen dat doe ik later wel wat voor merk ben ik nog niet echt zeker dus ja muis, toetsenbord heb ik al dus dat is geen probleem. een scherm is wat anders. Ik ga hem echt puur en alleen gebruiken voor te gamen. Hij moet battlefield 3 en bv. Crysis 2 kunnen draaien dat is wel belangrijk.

Grt. Ruben

---------- Post toegevoegd om 09:21 ---------- Vorige post was om 09:17 ----------

Ik wil wel liefst een 80 fps hebben om te spelen op bv. Battlefield 3 of MW3.

Alvast bedankt

---------- Post toegevoegd om 09:30 ---------- Vorige post was om 09:21 ----------

Ooh ja bijna vergeten upgraden heeeel waarschijnlijk wel doen.

Grt. Ruben

Bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus je wilt een merk computer, met scherm maar zonder muis en toetsenbord, die MW3 en Battlefield 3 met 80FPS moet kunnen draaien.

je gaat deze pc niet overklokken, maar upgraden wel.

wat is je budget of wil je echt alleen een link naar een site waar je mogelijk je pc gaat halen?

als je trouwens tegen kerst pas je pc wilt kopen kun je misschien beter nog even wat langer wachten want begin het nieuwe jaar komen waarschijnlijk nieuwe videokaarten uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van plan bent om het een en ander te upgaden. Neem dan geen merk pc zoals medion, hp, acer of andere.

Maar stel zelf iets samen.

Lees de topics op dit forum. Er zijn zoveel mensen die een hun merk pc'ke willen upgraden en telkens weer moeten we deze mensen teleurstellen omdat dergelijke pc's niet gemaakt zijn om te upgraden. Er is altijd wel iets aan waardoor je dit af of dat niet kunt upgraden.

Als het pas voor met kerstmis is kom tegen dan nog eens terug, waarschijnlijk liggen de prijzen dan heel anders en gaan er vermoedelijk weer nieuwe zaken op de markt zijn. Het is zinloos om je daar nu al koppijn over te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.