Ga naar inhoud

herstart probleem


marklin

Aanbevolen berichten

Je hebt een aantal opties.

  1. je doet niks
  2. je gaat terug naar de hersteller/winkel, legt het fenomeen uit en je vraagt om het na te kijken.
  3. je probeert zelf de oorzaak te vinden door het een na een vervangen van componenten en na elke vervanging te testen of het is opgelost

Met optie 2 loop je het risico dat je de pc een tijd kwijt bent maar de herstelling is normaal onder garantie.

Bij optie 3 ga je moeten zorgen voor de vervangcomponenten om te testen en je zal er zelf tijd en moeite moeten in steken.

Het is natuurlijk jouw beslissing maar persoonlijk zou ik de optie 1 kiezen aangezien de pc blijbaar geen hinder ondervind van het fenomeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zal optie 1 worden omdat ik geen zin heb om geld uit te geven aan componenten of weer 3 maand zonder pc te zitten

ik had graag hierbij een oplossing gevonden via bios of weet ik veel maar blijkbaar ligt het in

gewikkelder dus ik ga bij deze de discusie als opgelost zetten.

toch bedankt aan degenen die op deze post hebben gereageert!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.