Ga naar inhoud

wachtwoordverlies windows 7 starter (netbook)

lpirar

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb wat problemen gehad ivm het instellen van mijn netbook (OS: 1. Windows 7 Starter, 2. Joli OS).

Deze problemen hielden in dat het instellen van azerty-querty toetsenbord niet van een leien dakje ging. Nu is het echt probleem als ik mijn paswoord dus wil ingeven.

Ik heb al tientallen keren geprobeerd (ook door tekens die ik gebruik om te zetten in qwertytekens, waardoor ik mijn paswoord dus aanpas aan het qwertytoetsenbord), en het lukt me dus niet om het wachtwoord terug te vinden.

Nu is het probleem dat mijn netbook natuurlijk geen cd-drive had, anders kon ik via andere software mijn paswoord terughalen, of gewoon het besturingssysteem opnieuw installeren. Nu kan dit dus niet. Heeft er iemand enig idee hoe ik mijn paswoord terug kan halen (bv via usb)?

Mvg

Lucas Pirard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van de tekens die ik gebruik staan er niet in... Toch bedankt voor het voorstel, ik zoek er nog wat verder op voort. Het gaat wel enorm traag om uit te proberen, aangezien ik telkens opnieuw moet opstarten om op te zoeken enerzijds (op Joli OS) en te proberen anderzijds (Windows 7 starter).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.