Ga naar inhoud

Computer detecteert grafische kaart niet


niels2018

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja de herinstallatie is op die manier gebeurd maar het probleem is dat ik 2 harde schijven heb, vroeger stond windows op de ene kleinere harde schijf nu heb ik hem op de grote van 500gb gezet maar het probleem is dat vista ook nog op de kleinere staat.

Ik heb geen optie gekregen om deze op de kleinere te verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een driver cd van je moederbord,zo ja installeer daarvan ALLE drivers behalve die voor de onboard grafische chip.

Best te beginnen met de chipset drivers.

Herstart na deze handeling je pc en kijk nu eens of de kaart wel herkend word,zo ja installeer dan daarvan de drivers aan de hand van de bijgeleverde cd/dvd.

Nu wat die HD betreft kun je eens kijken of die kleinere gezien word in Deze computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het probleem is dat het moederbord van 2007 is ben ondertussen 2 keer verhuisd en heb die drivers cd niet meer

de HD schijf wordt gezien maar bij het opstarten krijg ik de keuze welke vista ik wil opstarten dus normaal gezien is dit geen probleem denk ik

alvast bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.