Ga naar inhoud

Computer detecteert grafische kaart niet


niels2018

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik lees eerder in dit topic dat jij je voeding hebt gewisseld, welke was de voeding die je eerst in je pc had en welke heb je nu?

Belangrijk is dan te weten welk merk en hoeveel Watt de voedingen zijn.

Het probleem lijkt me niet onmiddelijk in verband te brengen met het herinstalleren van Vista, aan het moederbord lijkt het niet te liggen daar een 8500gt wel herkend word, dus lijkt me dat het PCIe slot wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voeding lijkt me meer dan zwaar genoeg, de vista die je eerst op je pc had staan heb je die geinstalleerd met de zelfde installatie DVD van Vista als die je nu gebruikt hebt?

Vind je in je BIOS een optie waar je kan kiezen welke grafische kaart je wil gebruiken, dit kan weergegeven worden als Onboard en PCIe

Zoals al eerder vermeld in dit topic is het vreemd dat de installatie datum van je Windows Vista wordt weergegeven als zijnde geinstalleerd op 27 February 2007, 01:23

Overloop in je BIOS eens de datum en tijd en kijk even of deze klopt, zoniet stel je de juiste datum en tijd in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open de opdrachtprompt en typ hierin systeminfo en druk op enter.

In het lijstje wat je nu te zien krijgt vind je ook de installatiedatum van je Windows Vista terug.

Oorspronkelijke installatiedatum: ???? Welke datum word er bij jou weergegeven?

Welke grafische kaart staat bij jou als eerste geselecteerd in je BIOS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.