Ga naar inhoud

Linux of Windows? minste verbruik datalimiet

TonyKe1988

Aanbevolen berichten

Je zit met een limiet van 100 GB en je vraagt dan welk OS het minste aan downloads verbruikt? :rofl:

Dan hoef je je toch geen zorgen te maken over updates voor een besturingssysteem.

Ik denk eerder dat je moet kijken welke andere downloads je kan beperken, zoals films enz..., want 100 GB downloadvolume is toch wel al echt veel hoor.

Ikzelf heb ook 100 GB en ben een Windows 7 gebruiker, geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De keuze voor een besturingssysteem mag je niet laten afhangen van de beschikbare transferlimieten. (Ik gebruik niet de term bandbreedte omdat het niet volledig correct is in deze context ;-) ).

Je kan nooit met zekerheid voorspellen welk besturingssysteem per maand de meeste updates zal uitbrengen. Dit hangt af van de software die je gebruikt en van de beveiligingslekken die worden ontdekt.

Of je nu linux of windows gebruikt, voor je internetverbinding maakt het niets uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient een beetje realist zijn.

Een volledig Linux is ongeveer 1 Gb groot.

Zelfs als je een volledige Linux zou downloaden dan is het nog niks bij 100 Gb.

De oorzaak moet je zeker niet bij de besturingssysteem zien maar bij uw zelf.

Ga ja bijvoorbeeld chatten met video dan hebt je enorm download.

Zelf heb ik 80 Gb geloof ik en dat met verschillende computers en laptop.

Nog nooit op limiet geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.