Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoy,

Ik heb mijn cd nog van windows xp home edition, maar mijn produkt key heb ik niet meer.

Na problemen met service pack 3 heb ik er alles afgehaalt, maar nu zonder produkt key kan ik nog niet verder.

Op mijn cd staat wel het art nr X14-73421.

Groetjes Conny

Geplaatst:

Hoy Asus,

je hebt mij verkeerd begrepen , ik vraag niet om een produkt key ik vraag alleen hoe ik achter de produkt key kan komen van mijn cd.

Als ik het illegaal wil moet ik hier niet zijn, daar zijn andere site's voor maar dat wil ik niet. Het is mijn cd die ik gekocht heb maar ik heb het doosje niet meer.

Groetjes Conny

Geplaatst:
je hebt mij verkeerd begrepen , ik vraag niet om een produkt key ik vraag alleen hoe ik achter de produkt key kan komen van mijn cd.

Consciëntieus gezien is dat corresponderend als wat Asus in bericht #4 beoogt.

Geplaatst:

Heb je de cd samen met de pc aangekocht?

Indien je de cd voordien al had, heb je dan nog een aankoopbewijs of dergelijke?

Microsoft kon je misschien een nieuwe key bezorgen(lees verkopen), maar de support voor windows xp is zo goed als afgelopen.

Probeer ergens een cd en key tweedehands aan te kopen.

Zoals Asus reeds zei (en Swat4 probeerde duidelijk te maken), kunnen we je niet verder helpen omwille van onze regels.

Geplaatst: (aangepast)

Conny vraagt geen nieuwe sleutelcode of een crack, ze wil enkel wetern waar of hoe ze de code kan terugvinden van de reeds geinstalleerde windows omdat er geen stickers op de pc hangen.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Klik dan in de linker kolom op Operating system.

Je ziet nu welke windows versie er is geinstalleerd en wanneer dit is gebeurd.

Je ziet ook het serienummer dat werd gebruikt om windows te installeren.

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

Klopt...in dit geval (samengestelde pc met retail Windows) komt de uitgelezen key overeen met de key op de sticker.

Bij een merk pc/laptop met OEM-Windows wordt er een andere key uitgelezen dan deze die op de sticker staat...getest op 3 verschillende toestellen van 2 verschillende merken en 2 verschillende Windowsversies.

Uiteraard moet hiervoor de pc dus nog kunnen opstarten en indien dit topic van connymc over dezelfde pc gaat is dat helaas (nog?...) niet het geval...:dong:

Geplaatst:

Bedankt aan alle voor de hulp, ik heb mijn doosje terug gevonden van de Windows xp die erop staat dus dat is al opgelost.

Groetjes, alleen de pc terug gestart krijgen dat is wat anders, ik heb er een nieuw toppic voor geopend.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.