Ga naar inhoud

Prestaties van de videokaart verhogen


janvanhethek

Aanbevolen berichten

Je kunt idd maar één grafische kaart gebruiken, en dit kan ingesteld worden in de BIOS.

Maar daar dit zeer kleine systemen zijn en de voeding hiervan niet al te zwaar is uitgekozen ga ik proberen uit te zoeken of een andere grafische kaart wel kan.

Ik houd je op de hoogte ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk handelt het zich om (Klik)deze pc, klopt dit?

In de specificaties staat dat er een 220 Watt voeding in deze kleine pc'tjes zit. Hierdoor ben je redelijk beperkt als je een andere grafische kaart zou willen :dong: alsook door de kleine afmetingen van de kast.

Zal eens iemand vragen die heel bedreven is in het samenstellen van pc's of hij hier raad mee weet. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst is het handig als we precies weten wat er allemaal in je pc zit, dus zou je het volgende kunnen doen?

Download en installeer speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

_____________________________________________________________________________

het is zoals dasle zegt, 220W voeding is heel weinig en de huidige videokaarten gebruiken veel meer dan vroeger. dit betekend dat je waarschijnlijk een nieuwe voeding nodig zult hebben.

we moeten ook goed opletten dan je huidige processor geen bottleneck word voor de videokaart die koopt. want dat zou zonde zijn.

maar nu loop ik een beetje vooruit op de zaken, laten we eerst eens kijken naar het speccy logje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.