Ga naar inhoud

windows defender

Aanbevolen berichten

Goede avond! :-)

grr pc's nog steeds niet mijn ding...

Waarschijnlijk heb ik geen groot probleem (dankzij jullie zijn mijn grote problemen voorbij:adore:)

Sedert gisteren heeft mijn pc'ke de melding dat windows defender niet is ingeschakeld?? als ik die wil inschakelen krijg ik dit, maar nu??

:hmmmm:

post-26115-1417704552,9639_thumb.jpg

Merciekes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

het gaat om windows 7.... mijn man was dit weekend vol enthousiasme zijn nieuwe heggenschaar aan het uitproberen en heeft ook de electriciteit es getest en de kabel doorgesneden....:-) stroompanne tot gevolg en is het nu toevallig maar daarna kwam deze melding?? Heb al systeemherstel gedaan.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens op te starten in veilige modus en kies daar voor de optie laatst gekende werkende configuratie.

In veilige modus opstarten doe je door direct bij het opstarten van je pc op de F8 te tokkelen.

Je krijgt dan een zwart scherm met witte letters.

Daar zie je "laatst gekende werkende configuratie"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond,

Het lijkt te helpen, in veilige modus opgestart, laatst werkende configuratie...

Dan windows defender geopend en ik kreeg de melding : deze is uitgeschakeld, heb hem kunnen inschakelen met melding voor update laatste versie.....daarna scan laten uitvoeren, alles ok.

Nu staat er nog bij mijn vlaggeke computerproblemen : een antivirusprogramma downloaden(belangrijk), terwijl AVAST draait???

Komt dat allemaal door die electriciteitspanne of heb ik andere pc problemen?:hmmmm:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op Start (Windowsknop links onderaan) --> Configuratiescherm --> Programma's --> Programma's en onderdelen.

Je komt in de lijst met geïnstalleerde programma's...zoek Avast en klik er met rechts op : verwijderen/wijzigen.

Er opent zich een scherm, zie afbeelding hieronder.

Sleep het balkje naar beneden (zie pijl) en kies dan voor herstellen, klik nadien op volgende.

Indien het herstellen (en nadien heropstarten) geen positief effect heeft dien je Avast te verwijderen, opnieuw te downloaden en te herinstalleren.

post-20447-1417704553,5495_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op Start (Windowsknop links onderaan) --> Configuratiescherm --> Programma's --> Programma's en onderdelen.

Je komt in de lijst met geïnstalleerde programma's...zoek Avast en klik er met rechts op : verwijderen/wijzigen.

Er opent zich een scherm, zie afbeelding hieronder.

Sleep het balkje naar beneden (zie pijl) en kies dan voor herstellen, klik nadien op volgende.

Indien het herstellen (en nadien heropstarten) geen positief effect heeft dien je Avast te verwijderen, opnieuw te downloaden en te herinstalleren.

[ATTACH=CONFIG]13329[/ATTACH][/quote

merciekes, het ziet er naar uit dat ik avast opnieuw zal moeten installeren....:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.