Ga naar inhoud

ISO van windows xp (legale versie!)

Kurtt

Aanbevolen berichten

Bestaat er een legale versie van Windows XP in iso vorm? Biedt microsoft deze aan? (met eventueel sp3 bij?)

Ik heb namelijk geen installatiecd meer van Windows XP, maar wel de installatieCODE op de computer geplakt. Dus ik bezit over een legale windows-licentie.

Kan je zo'n iso downloaden en branden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Hoi Kurtt,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus heeft wel gelijk en als je een iso binnen haalt zit er een virus op ik geef je een hint zoek gewoon op google het is wel jou verantwoordelijkheid wat er met jepc gebeurt off laptop is niet mijn verantwoordelijkheid en het is op eigen risico en product codes kanje zovi denop in

ternet maarneem weeldegoeie sorry maar mijn toetsenbord is aan vervanging toe ik ga nau na dt ik je vraag goed hebbeAntwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.