Ga naar inhoud

wuauclt.exe

dirk

Aanbevolen berichten

Het blijft dus zo niet. Ik zet nu de pc op en de waarden gaan weer terug de hoogte in, vergelijkbaar met de eerste grafiek in post #39 met een piek van wuauclt.exe tot 205.000 kb en de svchost.exe die schommelt tussen de 111.000 kb.en 137.000 Kb Dit resulteert in een geheugengebruik van 450 Mb met een piek tot 613Mb (inclusief firefox)

Van het moment de normale waarden terugkeren ga ik kijken of er updates gedownload zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan gaan we het even anders proberen, Ga via Start en rechtsklik op Deze computer en kies Eigenschappen, vervolgens slecteer je het tabblad Automatische updates

post-24526-1417704578,0353_thumb.png

Klik op de hier rood omlijnde link welke je naar Windows update brengt.

Controleer op updates en laat deze eventueel installeren, herstart je pc en voer deze actie nogmaals uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zo lukt het wel, er bleef enkel één update te downloaden zijnde een bestandje van WGA, om te verifiëren of je wel een legitieme versie hebt van Windows. Deze heb ik niet geïnstalleerd omdat deze mij niet belangrijk lijkt voor de goede werking van XP. Moest het daaraan liggen is het natuurlijk wel goed gezien van Microsoft om de mensen aan te zetten om zich een legitieme versie aan te schaffen of anders een sterk vertraagde PC te hebben....:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel,

Ik denk dat het opgelost is, WUAUCLT.EXE komt nog steeds op de proppen bij het opstarten (wat normaal is) maar hij gaat niet boven de 9.000 kb en blijft zeker geen 12 minuten meer aanwezig in combinatie met een SVCHOST.EXE die meer dan 100.000kb opslorpt.

Dasle, BEDANKT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.