Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een backup gemaakt op mijn externe schijf L. Nu is mijn vraag waar kan ik die terug vinden op de schijf want er staan nog meer backups op en die wil ik verwijderen want de schijf wordt te klein.

Geplaatst:

De locatie voor opslaan staat als het goed is geannonceerd in het programma dat u gebruikt om backups te maken.

Iets zodanigs:

post-24814-1417704554,3676_thumb.jpg

Zoek dan in die locatie op de bestandsnaam en/of datum die u gebruikt heeft voor uw laatste backup.

Geplaatst:
Ik heb een backup gemaakt op mijn externe schijf L

Backups gemaakt met windows 7 vindt u op de externe schijf onder de naam WindowsImageBackup.

Telkens als je een backup maakt met windows 7 wordt de map WindowsImageBackup op je externe harde schijf bijgewerkt. (niet groter gemaakt, gewoon vorige backup word steeds overschreven als je nieuwe maakt in windows 7 backupprogramma.

Je kan ook backups bewaren door de map WindowsImageBackup van naam te veranderen want anders word die map terug overschreven als je nieuwe backup maakt met windows 7.

Ik veronderstel dat je backups maakt met het ingebouwde backupprogramma van Windows 7?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.