Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello allen,

Ik zou mijn laptop willen herinstalleren en ben op naar de drivers voor de laptop. Op de officiële site van Packard Bell vind ik niets volgens het typenummer. Heb al eens gekeken naar deze link DriversCollection.com Note&By=Packard Bell maar die is mij niet echt duidelijk.

Bestaat er nergens een link waar ik alle drivers kan downloaden voor dit type laptop?

Thx.

Geplaatst:

Je hebt de mogelijkheid om de laptop terug te brengen naar zijn fabrieksinstellingen, een zogenaamde recovery.

Dan is ie opnieuw 'gloednieuw', dus zoals op dag 1.

Deze recovery start je op door tijdens het opstarten op de F11-toets te tokkelen.

Op die manier hoef je niet te zoeken naar drivers.

Of, is het je bedoeling een ander besturingssyteem (Windowsversie) te installeren ?...:hmmmm:

Geplaatst:

Heb ondertussen eens geprobeerd met F11-toets. De eerste keer heeft hij een "Windows Recovery" uitgevoerd vooraleer een nieuwe "propere" installatie te doen. Nu wou ik toch nog een volledige herinstallatie doen met de F11-toets maar dit lukt niet meer. Ik kom telkens weer op de keuze pagina waar ik moet kiezen tussen "Windows normaal starten" of "Safe modus starten".

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.