Ga naar inhoud

geen pijltje in enveloppe windows live mail 2011

hawk

Aanbevolen berichten

beste all,

enig idee hoe het komt dat ik regelmatig bij het beantwoorden van mijn mail (Windows Live Mail 2011) van een bericht in postvak IN geen (paars) pijltje krijg in de enveloppe vóór dat bericht? zie voorbeeld, het werkt erg verwarrend omdat je vaak geen idee hebt bij veel mails of je die nu wel/niet al beantwoord hebt, hoop dat het zo duidelijk is, hoor graag, groeten, hawk

post-28018-1417704555,6922_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Sluit alle programma's van Windows Live Essentials (Messenger, Mail, Photo Gallery, enz...) af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze actie start je je pc opnieuw op en check je of dit je probleem heeft opgelost.

post-20447-1417704570,1926_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

beste asus,

het werkt helaas niet helemaal...

het is me nu wél duidelijk dat het zich alleen regelmatig voordoet in het account dat gekoppeld is aan een server (IMAP);

de accounts met POP3 werken wel goed.

moet ik de eigenaar v.d. server hier over berichten of kan ik zelf nog wat anders doen?

ik hoop weer te horen,

grtz, hawk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oorzaak van het probleem lijkt me dan niet op jouw systeem te zitten...

Een eenvoudige tip, die altijd werkt : wanneer je mails (die je ontvangen hebt met dat bewuste account) beantwoordt, zet dan gewoon jezelf als BCC-ontvanger...zo heb je eigenlijk een soort van dubbele controle, rechtstreeks in je Postvak IN : je ziet dat je de mail hebt beantwoord én aangezien jij het antwoord ontvangt mag je er van uit gaan dat 'de andere partij' het antwoord ook heeft ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.