Ga naar inhoud

Computer komt niet bij het inlogscherm

Gast Roelant

Aanbevolen berichten

Beste Computeraars,

Ik heb een medion computer van 1.5 jaar oud met windows vista. Afgelopen week heb ik skype geinstalleerd samen met een Trust webcam, de webcam kreeg ik niet aan de praat, dus daar ben ik na installatie van de drivers (van internet gehaald) niet mee verder gegaan. Computer uitgezet en lekker gaan slapen. Volgende dag geprobeert de computer op te starten, hier bleef hij hangen tot net voor het inlog scherm. Half uur laten draaien er gebeurde niks, dus de computer uitgezet (aan/uit knop lang ingedrukt houden) weer op gestart, niks. Weer uitgezet en vervolgens de F8 manier geprobeert, kwam ik in een raar scherm (ik weet niets van computers) daar heb ik de computer gereboot (?) alleen heb ik geen backup cd ofzo, dit schiet niet op.... hij blijft niet starten ik heb alleen de optie f8 en de optie f11, die opties komen op het scherm te staan.

Allebij de opties geprobeert maar het werkt niet... wellicht kunnen jullie helpen?

Groet,

Roelant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top ik ga het vanavond gelijk proberen! ik zal het dan gelijk laten weten! want volgens mij kan ik alleen bij de safe modus komen... en niet bij die zinnen er tussen, zoals jij aangaf, maar dit weet ik niet zeker!

Alvast ontzettend bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst de tip in bericht 4. Als de tip uit bericht 4 niets uithaalde, kan je dit proberen:

start de computer op in veilige modus (dit is vele keren op F8 drukken VOOR het windows logo of inlogscherm verschijnt)

In veilige modus wordt dan gevraagd of je de computer wil terugzetten met behulp van Systeemherstel. Beantwoord met Ja en probeer een herstelpunt terug te plaatsen ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip, enige probleem is dat als ik in veilige modus probeer op te starte dat hij aangeeft dat hij apparaten aan het installeren is waarna er een pop up komt waar staat: Kan aparaten niet installeren in veilige modus, computer wordt opnieuw opgestart om apparaten te installeren.

dan start hij opnieuw op maar dan doet hij het weer niet.... :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recovery cd gevonden. Geprobeerd de computer te herstellen, helaas waren er geen herstelpunten te vinden...:s Uiteindelijk voor de optie windows 7 opnieuw installeren gekozen ( was dus geen vista). Alles goed en wel, computer was helemaal leeg, dus alle benodigheden stonden in de D schijf, dieh eb ik geinstalleerd ( adobe, realtek geluid, cyberlink burn) al dat soort dingen geinstalleerd. Het hele systeem staat dus op de D schijf, computer uitgezet heerlijk geslapen, computer aangezet..... Zelfde probleem hij komt weer niet bij het inlogscherm.... Moet ik alles verhuizen naar de C schijf of hoe moet ik dit aanpakken.

Ik kan de computer wel opstarten met de recovery CD, en dan herstelpunt pakken dan start hij wel op, maar dan doet hij dit vanaf de CD/DVD en ik wil dat hij opstart vanaf de HD. Moet alles dan verhuist worden naar de C schijf en welke naam moet ik de map geven waarin ik dat allemaal zet....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.