Ga naar inhoud

Computer komt niet bij het inlogscherm

Gast Roelant

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het een installatie cd is, er staat op windows 7 recovery cd, maar ik kon Windows 7 gewoon opnieuw installeren stond er. Dus dat heb ik gedaan en vervolgens kon ik de computer weer starten, maar er stond echt werkelijk niets meer op de computer... Vervolgens stond op de D schijf een aantal mapjes met Setup bestanden die heb ik uitgevoerd die waren o.a. voor het geluid en alles. Ik heb een systeemanalyse gedaan en kreeg alleen voor de graphics nog een 1 de rest was allemaal een 6/7...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je pc werkt weer normaal maar er staat enkel windows op?

Installeer dan eerst alle updates voor windows en dan kan je beginnen met het installeren andere toepassingen zoals office, mail programma, en wat je verder nog wil installeren.

Als je office installeert, installeer dan ook de updates voor office voor je het volgende installeert.

Maak na elke geslaagde installatie zelf een herstelpunt aan zodat je snel terug kan naar een vorige situatie als er iets mis loopt bij een installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Nou computer werkt weer prima... op 1 puntje na:

Realtek hd audio configuratie werkt nog niet optimaal, ik heb een 2.1 geluidsysteem(extern) en als ik mijn plug in de computer inplug achter in dan komt automatisch het scherm waarin ik moet kiezen:

Front, microfoon, hoofdtelefoon, achter, centrum/subwoofer. Nu moet ik uiteraard de centrum/subwoofer hebben, op het moment dat ik deze sellecteer hoor ik niets. Als ik front kies dan werken alleen de boxen en niet de subwoofer.... Wat kan hiervan het probleem zijn?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien de geluidsdrivers opnieuw installeren of updaten.

Heb je een aparte geluidskaart of gebruik je de geluids-chip op het moederbord?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.