Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren als ik mails wil versturen met Thunderbird gebeurt het volgende. Ik heb bv 10 mails klaarstaan om te verzenden. Gewone kleine tekstmails, dus zonder bijlagen. Hij verstuurt er enkele, 3 of 4 en dan verder niets meer. Na een tijdje krijg ik volgend bericht.

Verzenden van bericht mislukt.

Het bericht kon niet worden verzonden omdat de wachttijd voor de verbinding met SMTP-server uit.telenet.be is verlopen. Probeer het opnieuw, of neem contact op met uw netwerkbeheerder.

Als hij er enkele heeft verstuurd heeft hij toch contact gemaakt met uit.telenet.be, dus waarom beweert hij dan dat er geen verbinding kan gemaakt worden. Tf naar de helpdesk brengt ook geen oplossing. Voor hen is de modem OK en moet ik een ander nummer bellen. Natuurlijk een 070 nummer

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Een zwaar belaste mail server kan de reden zijn. Als het probleem aanhoudt post dan morgen eens terug. U kan ondertussen eventueel wel eens kijken of u via webmail wel vlot kan werken.

Geplaatst:

Nog steeds hetzelfde probleem. Er staan 8 mails klaar om te verzenden en de eerste 3 gaan vlot en dan stopt het. Beweert dat hij geen verbinding met smtp kan maken ondanks dat er al 3 verstuurd zijn.

Geplaatst:

Heeft u gecontroleerd via webmail of de 3 berichten wel degelijk verstuurd zijn ? Stopt het verzenden steeds bij hetzelfde bericht ?

Stuur eventueel eens een test naar uzelf.

Ondervindt u nog andere problemen met internet (surfen, binnenkomende mail, etc).

Geplaatst:

Probleem ligt blijkbaar aan mijn ESET smart security. Als ik daar de mail protection uitschakel gaat alles vlot. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dus zal ik verder moeten zoeken in die richting.

Geplaatst:

Bij de laatste update van Thunderbird werd gemeld dat de Eset plugin nog niet compatibel was. Normaal wordt die dan uitgeschakeld. Het gaat trouwens om de spam filter, attachments worden nog normaal gescand.

Geplaatst:
Probleem ligt blijkbaar aan mijn ESET smart security. Als ik daar de mail protection uitschakel gaat alles vlot. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dus zal ik verder moeten zoeken in die richting.

je zal toch moeten kijken of er in de instellingen voor het scannen van mails een mogelijkheid is om de time-out aan te passen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.