Ga naar inhoud

Slimcleaner .

Aanbevolen berichten

Ik heb een nederlandse review gevonden

T-zine : Tijd voor de grote lenteschoonmaak op je computer

Met SlimCleaner kan je (volgens het artikel) ook je Windows-services "optimaliseren". Dit is uiterst gevaarlijk! Blijf van Windows-services af! Dat is een raad die ik je wil meegeven. Als je een Windows-service het zwijgen opglegd, dat afhankelijk is van een andere service, dan wordt Windows instabiel.

Ook kan je met SlimCleaner je register opkuisen. Het enige programma dat dit zonder kleerscheuren doet is nog altijd CCleaner. Dat is bewezen. SlimCleaner is volgens mij nog niet zo oud (beta?) , dus beter afwachten alvorens het programma te gebruiken zou ik je als advies willen geven.

Onthoudt: snelheidswinst bereiken door register op te kuisen en/of services te wijzen, zorgt weliswaar voor een snellere Windows, maar op langere termijn kan dit een instabiel systeem opleveren! Onder de "pc-opruimers" is CCleaner als veilig bevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.