Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe moet de extensie van mijn fotopresentaties (gemaakt bv met Magix, Elelements, Premiere, ACDSee, Psg, PTE)er uitzien om zonder dat er een brandprogramma aan te pas komt DIRECT te kunnen afspelen op TV.

*mpeg2, *Vob DVD Movies en *Avi komen in aanmerking denk ik dan..

Maar mijn vraag is evenzeer welke TV'S kunnen dit..ik denk aan Samsung UE46D6530 ..zijn er mensen die hierin enige ervaring hebben ?

Geplaatst:

Dat is helaas niet met 100% zekerheid te zeggen...er is ook niet meteen iets over terug te vinden in de handleiding (klik er op).

Wil je graag die zekerheid voor dat je het toestel aankoopt : zet een presentatie op een stick, neem die mee naar de winkel en plug hem ter plaatse in.

Geplaatst:

Bedankt Asus, hier kan ik al rekening mee houden..ik wil geen tweede "miskoop" doen..ik heb al een DVDspeler-recorder die vraagt naar Avi's , maar geconteerde wmv en PowerPoint to Avi accepteert hij niet...foto's bewerkt op PC toont hij niet op TV ...en ga zo maar door

Geplaatst:

Dan neem je zeker best een USB-stick met een presentatie mee...een gemotiveerde verkoper zal je dan graag met raad en daad bijstaan, zeker als ie op commissie werkt... ;-)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hoi fred delestrez,

als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.