Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goede dag, wanneer ik mijn usb stick inplug werd deze geopend en kon ik iets direct openen.

nu gebeurt er niks,wordt wel herkend en via computer kan ik deze ook wel openen maar ik kan er niet direct naartoe.

iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen?:hmmmm:

Geplaatst: (aangepast)

Wat is er veranderd sinds dat hij dat wel deed ? ;-)

Het hangt van de versie van het OS af maar één manier is bij drives op de USB rechts te klikken en dan op AUTOPLAY (Win 7)

Je kan deze opties ook instellen via het controlepaneel.

post-26208-1417704558,5935_thumb.jpg

aangepast door ProMind
Geplaatst:

Het antwoord op mijn eerste vraag ?

Wat is er veranderd sinds dat hij het wel deed. Hoelang geleden ?

Is het dezelfde stick ?

Staat er zowiezo iets op dat automatisch kan starten ?

Geplaatst:

Ga naar start.

Daar ga je naar uitvoeren.

Typ in het lege vak regedit.

Zoek en open de registersleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer.

Klik dan met de rechtermuisknop op NoDriveTypeAutoRun en kies aanpassen, de waarde daarvan moet

91 (decimaal) zijn.

post-23245-1417704558,7562_thumb.jpg

post-23245-1417704558,779_thumb.png

post-23245-1417704558,6872_thumb.png

• 1 maand later...
Geplaatst:
Dag naco,

Als je probleem opgelost is mag je op de knop "markeer als opgelost" klikken. ;-)

ha, ik was dit forum glad vergeten.

mmmm het is niet opgelost

---------- Post toegevoegd om 20:30 ---------- Vorige post was om 20:29 ----------

Ga naar start.

Daar ga je naar uitvoeren.

Typ in het lege vak regedit.

Zoek en open de registersleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer.

Klik dan met de rechtermuisknop op NoDriveTypeAutoRun en kies aanpassen, de waarde daarvan moet

91 (decimaal) zijn.

[ATTACH=CONFIG]13394[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]13395[/ATTACH]

NoDriveTypeAutoRun deze staat er niet in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.