Ga naar inhoud

Onregelmatige biepjes uit laptop, zonder software gevolgen


Gast OttoDebals

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds kort heb ik last van vreemde (moederbord) geluiden uit mijn laptop (niet mijn luidsprekers).

In het begin was het pas als mijn laptop voor lange duur aanstond, nu is het al van het begin.

Zie bijlage: (.wma in de .zip) [ATTACH]13411[/ATTACH]

* Soms zijn het enkele biepjes, soms zijn het dubbele biepjes (zie vanaf 00:21).

* Het is ook op onregelmatige tijdstippen, niet met constante intervalduur … Soms is het ook een halfuur of twee uur niet.

* Het heeft geen softwarematige gevolgen tot zover ik kan zien.

* Het zijn ook geen echte error codes van het moederbord, dus een zoektocht naar die kant heeft mij nergens gebracht.

* Het begint soms al na een seconde als ik mijn laptop opstart, wat dus wil zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk aan de hardware ligt.

* Vanzelfsprekend is dit enorm irritant, in de hoorcolleges met mijn laptop zitten is dus geen mogelijkheid meer.

Op dit forum heb ik al eens gezocht naar een gelijkenis, en dan kom ik bij http://www.pc-helpforum.be/f182/laptop-maakt-een-paar-keer-per-29186/. Echter, van mij heeft het geen grafische gevolgen of dergelijke zoals gesteld. Misschien dus ook bij mij iets dat los zit ?

Ik heb geen winkelgarantie meer, en de fabrieksgarantie loopt enkel tot eind oktober. Vlug binnenbrengen dus is de boodschap ? Ik ben echter ook bang dat door het onregelmatige, ze in de fabriek zullen besluiten tot 'wij merken niets, er is geen enkel probleem met deze laptop'. Heeft iemand een idee hoe lang ik kan verwachten mijn laptop kwijt te zijn ?

Het gaat om een HP Pavilion DV7-2250EB.

Windows 7 64 bits, ondertussen Service Pack 1, 4 GB RAM, Intel dual core P8700 @ 2.53 GHz.

Productnummer: VL025EA#UUG.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt op voorhand !

Otto Debals

PC Helpforum moderator bericht:
Plaats nooit je email in publiek forum wegens risico op spam

Laptop_Geluid.rar

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.