Ga naar inhoud

Gast jonasss

Aanbevolen berichten

Over welke onderdelen twijfel je? Wat wens je te doen met het moederbord?

Ben je de handleiding kwijt van je moederbord? Het is wel zo, dat bijna altijd engels wordt gebruikt in handleidingen moederbord. Dat vind ik ook altijd erg verwarrend.

Ken je het exacte model van je moederbord inclusief (merk, modelnr,...) zodat we misschien een handleiding van je moederbord kunnen vinden op internet?

Het is toch geen schoolopdracht? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke onderdelen twijfel je? Wat wens je te doen met het moederbord?

Ben je de handleiding kwijt van je moederbord? Het is wel zo, dat bijna altijd engels wordt gebruikt in handleidingen moederbord. Dat vind ik ook altijd erg verwarrend.

Ken je het exacte model van je moederbord inclusief (merk, modelnr,...) zodat we misschien een handleiding van je moederbord kunnen vinden op internet?

Het is toch geen schoolopdracht? :D

Met je laatste veronderstelling zit je er pal op ;)

Ik zit juist in een nieuwe richting 5IB ( 5 Informatica beheer ) en moet deze opdracht doen, we moeten een nieuw recent moederbord zoeken en daarvan de onderdelen benoemen, alle hulp mogen we gebruiken.

Dus als ik iets voorbereid wil ik het goed doen daarom zou ik graag jullie hulp krijgen.

Het grootste deel heb ik al gevonden maar nog niet alles.

Vb: Input/Output, 24-pin, Semos, PCI, RAM,.. (voorbeeld iets wat ik niet kan vinden waar de BIOS zou zijn, ik dacht rechts in de hoek maar weet het niet zeker..)

Ik kan ook makkelijk dit moederbord zoeken waarvan de aanduidingen er niet staan en die dan overtypen maar ik wil de lat toch iets hoger leggen om het zo uit te drukken ;p

moederbord.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moederbord uit je eerste post (foto) is een Asus Maximus IV Extreme...de handleiding kan je downloaden via de link in post 4...

En, eigenlijk verdient Clarkie al een 10/10 voor je huiswerk...tenzij we hem een 9/10 geven omdat ie heeft gespiekt in de handleiding... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moederbord uit je eerste post (foto) is een Asus Maximus IV Extreme...de handleiding kan je downloaden via de link in post 4...

En, eigenlijk verdient Clarkie al een 10/10 voor je huiswerk...tenzij we hem een 9/10 geven omdat ie heeft gespiekt in de handleiding... ;-)

Is goed, bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan onderstaande uit de handleiding je al op weg helpen?

En, eigenlijk verdient Clarkie al een 10/10 voor je huiswerk...tenzij we hem een 9/10 geven omdat ie heeft gespiekt in de handleiding... ;-)

Ik heb ook direct toegegeven dat het uit de handleiding gehaald is.

Als ik liever lui wil zijn, moet ik soms slim zijn. xD

Zo is het toch? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.