Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om VirusBarrier Express te downloaden uit App Store diende ik, naast een ID-account aan te maken, ook mijn creditcard gegevens doorgeven via iTunes => ik kon niks downloaden vanuit de App Store met enkel mijn ID account, zelfs niet het gratise VirusBarrier Express. Telkens kwam een soort pop-up van iTunes die vroeg om de gegevens zonet kon ik fluiten naar het Apple anti-virus programma. Dus deed ik dat maar. Na het downloaden wou ik alle gegevens van de CreditCard wissen, maar dat kon ik niet. Als ik alles wis via delete, aanvaard hij het niet. Er moet toch een mogelijkheid zijn om deze gegevens te wissen (hoop ik) maar ik vind het alvast niet. Iemand ?

Geplaatst:

Ik heb geen kennis van Itunes

Maar volgens bron kan je zo doen:

Als je bij uw account naar betalingsgegevens kijkt. Moet je geen selecteren bij de creditkaart gegevens. Dat kan ik bij mijn account toch doen

Geplaatst:
Ik heb geen kennis van Itunes

Maar volgens bron kan je zo doen:

Als je bij uw account naar betalingsgegevens kijkt. Moet je geen selecteren bij de creditkaart gegevens. Dat kan ik bij mijn account toch doen

Nee, lukt niet...:thumpdown: jammer !

Geplaatst:

Het kan wel!

Je moet het programma itunes opstarten.

Dan inloggen.

Ga naar store, dan klik je op mijn account tonen.

post-23245-1417704559,5206_thumb.jpg

Dan heb je een scherm accountinformatie.

Kies werk betalingsgegevens bij.

Je hebt nu een scherm betalingsinformatie bijwerken.

Je ziet een aantal mogelijke creditcards staan, ook de jouwe, maar er staat op het laatst ook als keuze GEEN.

Zet een vinkje bij GEEN.

Klik nog op gereed.

Je creditcard is nu verwijderd.

Zelf getest!!!

Geplaatst:
Het kan wel!

Je moet het programma itunes opstarten.

Dan inloggen.

Ga naar store, dan klik je op mijn account tonen.

[ATTACH=CONFIG]13416[/ATTACH]

Dan heb je een scherm accountinformatie.

Kies werk betalingsgegevens bij.

Je hebt nu een scherm betalingsinformatie bijwerken.

Je ziet een aantal mogelijke creditcards staan, ook de jouwe, maar er staat op het laatst ook als keuze GEEN.

Zet een vinkje bij GEEN.

Klik nog op gereed.

Je creditcard is nu verwijderd.

Zelf getest!!!

OK, gelukt ! Bedankt.:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.