Ga naar inhoud

pc boot probleem


darkfantoom

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een upgrade gedaan van mijn systeem en als ik mijn pc geasembleerd heb en de voedingskabel instak starte hij op voor 4-5 seconden valde hij uit (ook 4-5 sec)en starte terug op zonder terug uitttevallen dan doet hij het niet meer tot waneer ik de kabel uittrek van de voeding en terug insteek of ook gewoon de switch off zet en terug op on .

ik heb een gelijkaardig probleem gevonden op youtube het enige verschil is dat mijn pc na 1x uittevallen wel opstart

en ook heb ik op 2 momenten rook uit mijn fancontroller gekregen als ik hem erna nog een opstarte geen rook meer.

mijn onderdelen zijn

processor: intel i7-870

mobo: GA-p55a-ud4

voeding: straight power 700watt

grafishe kaart: gigabyte 580gtx super overclockt

1x barracuda green 2TB

2x barracuda 7200.12 1TB

1x OCZ SLD3-25SAT3-60G

4x Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600GB2G9-DG2

en de sythe mugen 3 en ook 4x aerocool shark fans (op power mode)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo op het eerste zicht is er iets mis met ofwel de voeding of de assemblage. Het uitvallen na een paar seconden lijkt op een overbelasting van de voeding door piekstroom, rook uit componenten is gewoon slecht nieuws ! ;-)

Kijk alle verbindingen eens na en probeer eventueel enkele niet noodzakelijke componenten momenteel niet in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.