Ga naar inhoud

Printer doet het niet!!

dominiquebg

Aanbevolen berichten

Frans40

ik zit met hetzelfde probleem ik heb een maand zonder problemen PDF en gewone prints met een HP printer kunnen maken via Windows7. Echter sedert anderhalve maand lukt me dit niet meer, ik heb dan ooit eens een systeemherstel gedaan en toen lukte het me weer wel, echter sedertdien lukt die truuk ook niet meer. Ik heb ook al diverse oplossingen geprobeerd die hier staan beschreven helaas resultaat nihil. Het rare is dat er in printereigenschappen staat dat de printer klaar is of online, ook kan ik een testpagina drukken, echter vanaf ik een document of gelijk wat anders wil afdrukken lukt het me niet, ik heb hetzelfde voor met het maken van PDF bestanden.

Voor het ogenblik moet ik me behelpen met mijn oud xp laptop als ik iets wil printen, echter dit kan de bedoeling niet zijn.

Alvast bedankt mocht iemand raad weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hello, het is een 64 bit versie van Windows7, op die laptop heeft enkel Windows 7 gestaan, de printer is een HP 31OO serie. Ik zit met een draadloos internet thuis, via cisko router daar werd de software van die router geplaatst op een laptop met xp zit de fout hem daarin mss ? Het rare is dat hij een maand heeft gedaan wat hij moest doen, nadien zijn de problemen begonnen, geen pdf meer kunnen afdrukken, behalve een testpagina en zo ongeveer hetzelfde met de printer, indien ik print doe ik dit niet draadloos, maar die printer is volgens dat cisko netwerk wel gekoppeld aan mijn oude laptop met xp. Bij een systeemherstel was het probleem opgelost maar nu lukt die truuk niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.