Ga naar inhoud

Printer doet het niet!!

dominiquebg

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok, ik vermoed dat de printer onder Win 7 op een verkeerde poort staat geconfigureerd.

Als u naar apparaatbeheer gaat zou u bij de USB devices uw printer moeten zien staan. Als u op eigenschappen klikt ziet u op welke (virtuele) poort de printer staat.

Als u nu naar Printers gaat, en u klikt daar op uw printer en gaat dan naar "ports" dan zou die daar op dezelfde poort moeten staan.

Hetzelfde geldt voor de pdf printer.

Hopelijk helpt dit u vooruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw tijd en moeite...

ik geraak aan het scherm van de poorten via eigenschap van de printer maar ik geraak niet aan "de poorten" via apparaatbeheer... kunt u me een tip geven hoe ik eraan geraak.

Indien ik via het menu van de printer zelf de testpagina en een diagnose pag. wens te printen dan lukt mij dit zonder enig probleem, indien ik iets anders wil afdrukken dan gebeurt er gewoon niets, geen doc. die zich plaatst in de wachtrij of geen foutmelding...

aangepast door dominiquebg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.